4 april 2011

cfy5

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk Mariette, weer zo anders en toch PiP! Bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi! Hij is weer superleuk geworden. Zo'n lief vogeltje! Haha, ik heb m ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, ik heb het vogeltje ook, vind de gele bloem met het blauwe bloemetje erin leuk!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, volgens mij hebben we het vogeltje allemaal wel, het is ook zo leuk! Je kaartje ook, erg gaaf!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk Mariette, die kleurtjes zijn zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje geworden! Het lintje met het knoopje is erg leuk.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje Mariette !! Dat vogeltje heb ik ook, vind ik zo leuk !! Bedankt weer voor het meedoen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariette,

    Bedankt voor je lieve reactie. Ik heb de vogel zelf uitgeknipt. Eerst heb ik het sjabloon overgetrokken en uitgeknipt. Dit sjabloon heb ik weer overgetekend op designpapier. Het sjabloon komt uit een Duits knutselboekje.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen